Endelig skikkelig festivalmagi i Fiskevollen!

"På Fiskevollen trives vi godt»!

Sang barna i Fiskevollen musikkbarnehage av full hals under åpningsnummeret ved årets musikkfestival, som endelig kunne arrangeres som normalt etter to år med avkortede pandemivarianter.

I år fikk dere foreldre blant annet se småbarna på Krabbene fremføre barneklassikere som «er du veldig glad og vet det», «nyss så møtte jeg en korkodill» og «hode, skulder, kne og tå».

Måkene presenterte allsang fra blant annet Disneys «Frost» og et knippe Prøysen favoritter. «Morsomme Mille» entret scenen og leverte stand up av ypperste klasse. Festivalen ble så avsluttet med førskolegruppens egenproduserte låt «Superhelter og superskurker» presentert av Alfred, Ole, Walter og Nelson. Låten kommer snart på en en streamingtjeneste nær deg.  Her er det forøvrig verdt å nevne at Viktor (far til Nelson) har laget coveret til årets singel og Tomasz (far til Marianna) har spilt gitarsolo. Tusen takk til dere for hjelp!

Barnehagen vil også takke alle foreldre som møtte opp til festivalen og til SU ved Viktor og Espen som arragerte en super sommerfest i etterkant av festivalen.

Vi gleder oss allerede til neste år!

PS. Dere som enda ikke har vippset for sommergave til de ansatte etc. bes å gjøre dette så fort som mulig.