Høstfest i Fiskevollen!

Den siste torsdagen i september var det i tradisjonens tro duket for høstfest hos oss i Fiskevollen musikkbarnehage.

Her serveres varm høstsuppe med flatbrød, men kanskje aller viktigst er utstillingen av barnas høstkunst og produkter som foreldrene får mulighet til å kjøpe med hjem mot et valgfritt beløp.

Den totale summen som samles inn går uavkortet til en vedledig organisasjon som varierer fra år til år. En forutsetting som er viktig for valg av organsjasjon er at den primært skal arbeide for å styrke barns levevilkår og rettigheter.

Tidligere har barnehagen samlet inn penger til blant annet Voksne for Barn, Right to play og Stine Sofies Stiftelse.

I år gikk innsamlingen vår til Barnekreftforenigen, en frivillig, landsdekkende organisasjon som drives av foreldre som har eller har hatt barn med kreft. Pengene vi har donert til foreningen går blant annet til forskning, støtte til familier hvor barn og unge er rammet av kreft og informasjons og påvirkingsarbeid om barnekreft.

Totalt samlet vi inn 3350 kroner under årets innsamling. Det er fortsatt mulighet å gi et bidrag ved å klikke HER.

Tusen takk for ditt bidrag! Hilsen fra alle barn og voksne i Fiskevollen!