Københavns Professionshøjskole -Pædagoguddannelsen på besøk i Fiskevollen.

Fiskevollen musikkbarnehage fikk i dag besøk av fire lektorer fra Københanvs Professionshøjskole. Professionshøjskolen var på ekskrusjon I Norge for å se hvordan det jobbes estetisk i norske barnehager. Fiskevollen var da en av to barnehager de avla et besøk.

De fikk innblikk i våre faste tradisjoner som musikkfestivalen, men også hvordan vi jobber med musikken i hverdagen igjennom sangsamlinger, fokus på ulike musikksjangere og lek med instrumenter.

Vi tok de også med på en rundvisning i barnehagen og de fikk bli med på fellessamlingen vår på Krabbene. I dag var det Anders som tok barna og våre gjester med på en musikalsk reise. Anders ledet oss igjennom en trivelig halvtime hvor vi blant annet pusset tenner med Fantorangen, sjekket været og beveget oss til hode skulder kne og tå.

En time gikk jommen fort og vi takket våre danske kolleger for besøket og ønsket vel hjem til København!